Co dáváme zkušeným

Co dáváme zkušeným

V zahraničí úspěšní realitní makléři po čase od jiných značek přechází do RE/MAXu. Je to pro ně nejvyšší liga, protože RE/MAX má nejlepší pověst u zákazníků. V USA je ze 100 makléřů s nejvyšším obratem 71 makléřů z RE/MAXu. V Kanadě je to 159 makléřů z 250 nejproduktivnějších makléřů.

Víme, jak to je v RE/MAXu…
V RE/MAXu si realitní makléři budují svoji klientelu. Nehraje se tu na konkurenční doložky, mohou kdykoliv odejít, ale v tom je to kouzlo – ti úspěšní neodcházejí. Setrvání u kanceláře je na obchodníka neuvěřitelné, průměr je 15 let. Být součástí kanceláře RE/MAX je pro ně výhodnější z pohledu vydělaných peněz, času pro sebe a zákazníky, minimalizace rizik a pracovního pohodlí.

…i u konkurence
Úspěšní makléři konkurence neodcházejí, aby si založili vlastní kancelář. Odcházejí dělat sami na sebe pod značkou RE/MAX. Více v článku Proč je lepší být v RE/MAX Pro než mít vlastní RK.

Chcete patřit k nejlepším? Učte se od nejlepších.

Vezměme příklad, že se chcete dostat mezi první českou desítku v silniční cyklistice. Budete se chtít radit, jak to udělat, s tím co jezdí do cíle mezi prvními? S tím, co jezdí uprostřed? S posledním? Odpověď je jasná.

RE/MAX je v České republice nejúspěšnější realitní síť. Díky reklamě (roční investice do značky centrála + kanceláře + makléři je 40.000.000 Kč) a vynikající práci realitních makléřů ji zná 9 z 10 lidí a má nejlepší pověst.

Každou hodinu zprostředkujeme jednu transakci. Ročně je jich více než 9 000 tisíc. Za 10 let v České republice naši makléři zobchodovali nemovitosti v hodnotě bezmála 150 miliard Kč.

RE/MAX Pro je nejúspěšnější kancelář RE/MAX na severní i jižní Moravě v roce 2013 i 2014.

Pro každého je snadnější dosahovat úspěchu v úspěšném prostředí. Ve sportu se říká, že úroveň hráče se zvyšuje s celkovou úrovní hry.

Nabízíme nejlepší odměňovací systém

Zkušení makléři RE/MAXu jsou samostatní obchodníci. Jsou to podnikatelé. Spotřebovávají minimální manažerský čas a na kancelář vynakládají minimální náklady.

Pro porovnání – v USA si makléři nechávají 100% provize. Kanceláři a centrále nechávají paušál. To je pro výkonné makléře velmi výhodné. V Kanadě je to 95% a zbytek paušál.

V Evropě, tedy i u nás, je to buď 80% model + menší paušál nebo „pseudozaměstnanecký“ 50% model s minimálním paušálem pro start makléře. V 80% modelu má makléř po odečtení nákladů cca. 73 % (záleží na počtu obchodovaných nemovitostí a obratu.).

Jak je to výhodné pro vás? Spočítejte si to na naší provizní kalkulačce.

Pro naši kancelář je makléř partnerem a zákazníkem

Přestože jsou v zahraničí kanceláře s desítkami nebo dokonce se stovkami makléřů, vládne zde až obdivuhodně „rodinná“ atmosféra. Kancelář s každým makléřem jedná s respektem, jako ke svému partnerovi. Jednoduše řečeno, zákazníkem je zde makléř.

Prodávající nebo kupující je pak zase zákazník makléře. Kancelář vytváří nejlepší podmínky a prostředky pro to, aby o své klienty mohl makléř pečovat lépe než konkurence. Na základě nadšení klientů dostává takový makléř velké množství doporučení.

V RE/MAXu zkušení makléři nemají šéfa, který je úkoluje a řídí. Makléřům pomáhá vzdělávací systém, motivace, povzbuzení a péče majitele v duchu „Tady jste člověkem, kterého si vážíme!“. Kanceláře mají své kouče, trenéry. Nejlépe fungují kanceláře, které osobně vede majitel (nikoliv najatý manažer).

Toto budujeme a zdokonalujeme v RE/MAX Pro.

Více nových klientů, více zakázek

Známost značky a důvěra (finanční síla, prestiž a záruka kvality) je to co pomáhá otevírat dveře klienta, získání zakázky už je na jeho schopnostech. Proto se naši makléři dostávají nejen k běžným malým a středním obchodům, ale také k těm lukrativním a velkým.

Někteří klienti rádi slyší, že dokážeme nabídnout nemovitost zahraniční klientele. Díky systému global.remax.com je to reálné očekávání. Obracejí se na nás také Češi a Moraváci s prodejem jejich nemovitosti v zahraničí. I tam najdeme lokálního specialistu, který nám s prodejem v zahraničí pomůže.

Klienti se nemusejí obávat svěřit makléři RE/MAX Pro svoji nemovitost a podepsat s ním výhradní smlouvu.

  • každým rokem procházíme kvalitativním auditem prováděným centrálou RE/MAX
  • naše depozitní účty jsou odděleny od provozních peněz, což je pod přímou kontrolou centrály
  • naši makléři neodmítají klienty jiných makléřů RE/MAX ani makléřů konkurence

Pokud je klient nespokojený, ví, že se dovolá spravedlnosti. I kdyby mu odmítl uznat reklamaci makléř, je tu jako další instance kancelář. Pokud jako neoprávněnou prohlásí reklamaci kancelář, je posuzována centrálou. Pokud neprokáže kancelář, že nedošlo k reklamovanému poškození, je reklamace uznána. Pokud neuzná reklamaci centrála, je zde ještě nezávislý ombusman. Náš klient se prostě nekorektního jednání ze strany makléře nebo kanceláře obávat nemusí.

Další příjem je ze spolupráce

Zakázky naši makléři dostávají také od svých kolegů z jiných regionů. Makléři RE/MAXu velmi dobře vědí, že se nevyplatí jezdit do vzdálenějších lokalit. To raději kontakt předají zkušenému makléři v místě, kde je nemovitost, a získají tak doporučitelkých 25 % z provize. RE/MAX má nejlepší pokrytí České republiky ze všech realitních sítí. Majitelé RE/MAX Pro budují vztahy s majiteli kanceláří a makléři z jiných lokalit. Vedeme k tomu také naše makléře.

Nemusíme odmítat příležitosti z jiných lokalit. Když se na makléře RE/MAX Pro obrátí známý, že mu zemřela babička v Plzni, ví, co má dělat. Najde spolehlivého plzeňského kolegu a … Zůstává mu 25 % a spokojený známý, který se na něj příště opět obrátí se svou realitní situací. Nezní to skvěle?

Kancelář sice získává taktéž nové klienty svou marketingovou činností, ale klíčové je pomáhat budovat úspěšný byznys svých makléřů. Staré čínské přísloví říká „Daruješ-li člověku rybu, nakrmíš ho na jeden den, naučíš-li ho lovit, dáš mu potravu pro celý život.“. Naši makléři mají k dispozici nejlepší vzdělávací systém, mají ve svém okolí velmi zkušené profesionály od kterých se mohou učit, jak úspěšně obchodovat na realitním trhu. Makléře učíme získávat zakázky pomocí obchodních technik, databázové a marketingové podpoře, webového marketingu, marketingu na sociálních sítích.

Pro doporučení od bývalých klientů je klíčová kvalitní služba. Naši makléři dostávají vynikající hodnocení od svých bývalých zákazníků. Průměrná známka týmu RE/MAX Pro je 9,6 z 10 možných. To nás opravňuje také marketingově využívat pečeť kvality TOP QUALITY KANCELÁŘE RE/MAX.

Práce hrou – když se z klientů stanou přátelé

Pro získání velkého množství doporučení nejen od bývalých zákazníků, ale i všech lidí, které jsem za svůj život potkal, je potřeba mnohem víc. Je potřeba s nimi komunikovat, aktivně budovat důvěru a o doporučení si říct.

Poskytujeme nejen sílu značky a Know-How, ale často pomáháme makléřům vytvářet nástroje pro hodnotnou komunikaci, kterou by makléř samostatně těžko vytvářel. Pořádáme vzdělávací a volnočasové akce, na které může své bývalé zákazníky a známé makléř pozvat. Několikrát do roka to jsou realitní semináře pro veřejnost, Žabovřeské kvákání, Velikonoční a Mikulášské dílničky, jednou ročně Ples kanceláře RE/MAX Pro, akce v lokalitách jednotlivých makléřů a podobně.

Naši makléři také mohou pracovat velmi snadno s poptávkou. Díky široké nabídce nemovitostí v síti, systému MAXIS (MLS systém RE/MAX párující nabídky a poptávky) a dobré pověsti u brněnské konkurence (na naše prověřené exkluzivní nabídky mohou přivést svého klienta) mohou nabídnout většinu nemovitostí z trhu.

Prodáváme rychleji než konkurence

Období takzvané KRIZE je za námi. Nicméně úspěšnost a rychlost prodeje vždy bude klíčem k prosperitě makléře. Rychlý prodej znamená méně vynaloženého času makléře, méně peněz investovaných do inzerce a spokojenější klient. Více nadšených klientů znamená více budoucích doporučení.

Díky nadšení makléřů v síti RE/MAX pro spolupráci proběhlo v RE/MAX Pro více než 30 % objemu obchodů ve spolupráci s jiným makléřem. Jeden z makléřů zastupoval prodávajícího a druhý kupujícího. Je to jediný efektivní způsob pro aktivní nabídku nemovitosti potenciálnímu kupci.

Inzerce je pasivní. Potenciální kupec ji musí objevit a rozhodnout se, že právě na ni zavolá. Naopak práce s kupujícím znamená vodit klienty přímo na zajímavé nemovitosti z nabídky kolegů. To vysoce zvyšuje úspěšnost a rychlost prodeje.

Díky cenám za inzerci (množstevní slevy) si můžeme dovolit inzerovat a topovat jak je jen potřeba. Navíc www.re-max.cz s návštěvností přes 330.000 za měsíc patří mezi nejvýznamnější realitní servery v České republice. Za rok 2014 jsme přes něj získali více než 35 % klientů z internetové reklamy (to znamená 21 % všech klientů).

Výhradní zastoupení klienta nám také umožňuje inzerovat transparentněji a investovat do reklamy více peněz. Naši makléři se nemusí bát, že kupující dokáže nabízený byt či dům identifikovat. Nemusejí se bát, že marně budou několik týdnů investovat čas, úsilí a peníze do zakázky, která nedopadne. Vědí, že když udělají špičkovou práci, dostanou za ni zaplaceno. Není důvod, proč by měl nemovitost prodat makléř konkurence. Vědí, že mohou za sebou nechávat všechny svoje klienty obsloužené. To jsou klienti, kteří je doporučí.

Máme nejlepší vzdělávací systém a vždy jsme na špičce trendů

RE/MAX byl již od svého vzniku postaven na vzdělávání. Je klíčové k zachování konkurenceschopnosti na rychle měnícím se trhu a k růstu makléře i jeho byznysu. Způsob obchodování stejně jako jiné obory se stále rychleji mění. Ještě v roce 2003 se přes inzerci na internetu prodalo něco kolem 10 % dnes to je již více než 60 %.

Kdo z nás před 5 lety slyšel o Facebooku? Dnes má polovina obyvatelstva České republiky na Facebooku účet. Goe Girard, autor světového obchodního bestselleru Jak prodat komukoliv cokoliv používal pro evidenci svých kontaktů ohnivzdornou schránku s kartičkovým systémem uvnitř. Mohl si jen nechat zdát o sofistikovaném CRM systému jako je například BBooster . Dynamicky se vyvíjí celá oblast on-line marketingu. Mimochodem, víte co znamená retargeting?

RE/MAX Pro a RE/MAX Akademie realizuje desítky školení, seminářů, worshopů a tréninků pro nováčky, pokročilé i zkušené realitní makléře. Kdo z konkurenčních makléřů chce ochutnávku a chce poznat náš obchodní přístup a naše know-how, rádi ho uvítáme na některém z našich PROMO seminářů pro realitní makléře.

Být součástí RE/MAX Pro znamená nízké náklady, vysoký komfort a bezpečí

Odborníci k dispozici

  • Makléři mají k dispozici tým nejlepších odborníků v oblasti práva, financování, účetnictví i stavebnictví.

Management s realitní praxí

  • Management má mnoholetou realitní praxi. V současnosti členové managementu aktivně obchodují výjimečně. Svoje klienty předávají úspěšným makléřům svého týmu. Svůj čas věnují plně podpoře svého týmu.

Home office nebo prostory kanceláře? Berte, co vám vyhovuje

  • Naši makléři mají často svůj home office, nemusí tudíž platit drahé vlastní kancelářské prostory. V RE/MAX Pro mají k dispozici tři zasedačky a více než 10 sdílených pracovišť s internetem a tiskárnou.

Pohodlný a intuitivní systém pro správu nemovitostí

  • Systém MAXIS není jen MLS systémem usnadňujícím párování nabídek s poptávkami, ale zefektivňuje práci makléře. Existuje zde sofistikovaný exportní můstek pro mnoho realitních serverů. Stačí tudíž zadat zakázku pouze jednou. Je zde k dispozici modul Cenové mapy. To usnadní určení ceny nemovitosti, tak i její argumentaci prodávajícímu.

Databáze bez hranic

  • Naši makléři používají špičkový CRM systém BusinessBooster pro rozvíjení a podporu referenčního byznysu, emailový marketing a webový marketing. Jelikož je tento systém dodáván nezávislým dodavatelem, makléřovy kontakty zůstávají makléři i při případném odchodu makléře. Centrála ani kancelář nemá k databázi kontaktů makléře přístup.

Neuvěřitelně nízké ceny marketingu a služeb

  • RE/MAX je velkou sítí. Jeho součástí je více než 2.000 lidí. To láká obrovské množství dodavatelů, kteří nabízejí kvalitní zboží a služby s neskutečně výhodné ceny.
  • Přestože si některé náklady na marketing (plachty, vizitky, letáky, apod.) naši makléři platí, mají od našich dodavatelů neuvěřitelně nízké ceny. Množstevní slevy získáváme od našeho mobilního operátora, od tiskárny, od právníků, inzertních portálů, atd. Například přestože Srality.cz jsou pro mnoho malých kanceláří velmi drahé, pro nás je inzerát velmi levný.

Volání levnější než levné

  • Za samostatnou zmínku také stojí 260 Kč bez DPH za neomezené telefonování a datové služby a také na neuvěřitelně výhodný operativní leasing na vozidla značky Wolksvagen a Škoda.

Šablony a podklady pro tisk pro každou příležitost

  • Design centrum usnadňuje přípravu grafických podkladů pro tisk letáků a jiných tiskovin pro marketing makléře. Stačí jen vyplnit některou z přichystaných šablon a poslat na domácí tiskárnu nebo externímu dodavateli tisku.

V zázemí je síla

Naši makléři mají zázemí velké firmy. Centrála a kancelář makléři připravuje vše potřebné pro jeho obchodování. Při každé změně legislativy, podobně jako to bylo v roce 2014 se zavedením nového občanského zákoníku, dostane makléř včas aktualizované vzorové smlouvy a je proškolen formou školení o změnách a praktických dopadech. Legislativní změny ho tudíž neohrožují, ale stávají se naopak jeho konkurenční výhodou. Podobně je to s překážkami jako jsou úschovy peněz, energetické štítky a podobně. Naši makléři jsou o krok napřed před konkurencí.

Makléři RE/MAX Pro se nemusejí o svoji odměnu obávat. Fakturují si svoji část z realizované provize v okamžiku podpisu kupní smlouvy. Díky finanční stabilitě kanceláře se na proplacení odměny nečekají a nepřijdou o ni. Makléře vyplácíme jako první.

Kancelář RE/MAX Pro organizuje také různé volnočasové aktivity jako jsou outdoorové akce pro tým nebo rodinné akce, besídky, oslavy narozenin našich makléřů nebo jen prostá setkání v hospůdce. Organizujeme setkání s nejúspěšnějšími kancelářemi v České republice i ze Slovenska.

Sympatická je i naše administrativní podpora – kanceláři vás vítá úsměv. Vytváříme vám příjemné pracovní prostředí.

Vlastní byznys

Loajalitu našich makléřů hledáme ve vzájemné synergii. S našimi makléři nemáme podepsané konkurenční doložky. Naši makléři jsou vlastníky svého byznysu do té míry, že si nenárokujeme ani jejich obchodní databázi kontaktů.

Makléři inzerují nabídky nemovitostí pod svým jménem. Klienti volají přímo makléři a tím pádem má makléř obchodní stránku plně pod svou kontrolou. Pro podporu svého vlastního byznysu si může makléř zvolit vlastní formu osobní propagace, jako jsou vlastní vizitky s fotkou, osobní letáky, polep auta, reklamní plachty, personifikované prodejní a poprodejní plachty, osobní propagace v časopise, apod.

Vazba a vztah k o obchodníkovi je vždy silnější, než k firmě. V realitním byznyse (je to people business) to jednoznačně platí. Se silnou značkou v zádech může vybudovat makléř obrovský byznys. Propojení makléřů s byznysem plně podporujeme. To dává makléři obrovský potenciál pro jeho budování.

Vlastní obchodní tým? Máte jej mít!

Síť RE/MAX není postavena na MLM (Multi Level Marketing). Má velmi plochou strukturu. Nicméně je zde obrovský prostor pro budování vlastního obchodního týmu. Osvědčený je model obchodníka, který dokáže získávat více zakázek, než je schopen zpracovávat. Naopak neobchodní činnosti, které lze delegovat, předává svému týmu. Velmi úspěšný model nám v Torontu představil THE WAYNE MUNDEN TEAM. Jeden z nejúspěšjších teamů rozvinul také čechomameričan Ray Prosek v Honolulu. Původně Radim Prošek z Ostravy je jedním z nejvýkonnějších realitních makléřů na Havaji. Jeho obrat s podporou jeho teamu je fenomenální.

Máte otázky? Chcete se setkat?

Volejte 605 777 787 nebo pište na pro@re-max.cz